ניהול שיחות עם עובדים:
שיחות משוב, שיחות הערכה ושיחות קשות
צריכים לקיים שיחת משוב אבל אינכם בטוחים כיצד לנהל אותה?
נדרשים לנהל שיחה קשה עם עובד?
לא יודעים איך לפתוח שיחת הערכה?
חוששים מכך שהשיחה תתפתח לעימות?
מתלבטים כיצד לומר את הדברים בלי לפגוע ולהעליב?
לא בטוחים שתדעו להתמודד עם ההתנגדויות בשיחה?
אם עניתם לפחות על אחת השאלות בחיוב,
קורס ניהול שיחות קשות עם עובדים
הוא בדיוק הקורס בשבילכם
אני מזמינה אתכם לקורס קצר, ממוקד, בו תקבלו מענה לכל השאלות והרבה יותר.
בקורס תכירו מודל מובנה ומעשי בן ארבעה שלבים לשיחה עם עובד, כזה שקל לזכור ופשוט ליישם.
באמצעות המודל תוכלו לנהל שיחה אפקטיבית וממוקדת ותבינו מה הסדר הנכון לניהול השיחה.
בעזרת הכלים שתרכשו תדעו לנהל שיחה המניעה לפעולה, מניבה תוצאות ומייצרת ערך עבור העובד שלכם ועבורכם.
המודל יכול לשמש אתכם לכל סוג שיחה שאתם נדרשים לקיים עם עובד:
שיחת משוב, שיחת הערכה שנתית או כל שיחה מסוג אחר.
המיומנויות שתרכשו ישמשו אתכם גם בחיי היומיום לניהול שיחה עם בני זוג, ילדים, חברים.
תכל'ס עם מה תצאו מהקורס?
תקבלו ידע מקיף ותוכן מעשי בנושא שיחות עם עובדים
תרכשו ביטחון רב ביכולת לנהל שיחות משוב, שיחות הערכה ושיחות קשות בפרט
תכירו מודל לקיום שיחה משמעותית כזה שקל לזכור וקל ליישם
למי מתאים הקורס?
פרטי הקורס
משך הקורס: שעה
ממוקד וב"גובה העיניים"
6 שיעורים מחולקים על פי נושאים לנוחותכם
בכל שיעור תרגול קצר
בונוס -שיעור נוסף עם טיפים מעשיים נוספים מ"השטח"
מצגת מוקלטת
ברורה ונוחה ללמידה
תוכן עניינים
שיעור 1
היערכות נכונה -
להשגת תוצאות ולשיחה מקצועית ומוצלחת
שיעור 2
פתיחה נכונה-
למה היא חשובה ואיך היא משפיעה
שיעור 3
שאלות -
הנוסחא המנצחת לקבלת יתרון משמעותי בהובלת השיחה
שיעור 4
מסרים רגישים -
השיטה המוכחת לנסח כל מסר שהוא בצורה מכבדת אסרטיבית ומניעה לפעולה
שיעור 5
סיכום השיחה וקביעת מטרה–
סיום שיחה אפקטיבי המשפיע לטווח ארוך
שיעור 6
הטיות נפוצות בהערכות עובדים
וכיצד להימנע מהן
שיעור 7
שיעור בונוס
טיפים נוספים לדרך-
מוגש באהבה מניסיוני האישי
קצת עליי
נעים מאוד,
אני פולה סיטון, יועצת ארגונית בכירה, מאמנת אישית, מרצה ומנחת קבוצות.
בעלת תואר בייעוץ ארגוני (M.A) ולימודי תעודה בתחום האימון העסקי, האימון האישי והקבוצתי והנחיית NLP.
במשך כ 30 שנה עבדתי באחת החברות הגדולות בארץ, שם צמחתי והתפתחתי,
הקמתי שתי מחלקות, ניהלתי צוותים וממשקים פנימיים וחיצוניים והתמקצעתי בעולמות הניהול, הייעוץ, המכירות והשירות.
קרוב ל 20 שנה שימשתי כיועצת פנים ארגונית במחלקת אימון עסקי ופיתוח ארגוני אותה הקמתי בארגון.
נתתי מענה למאות מנהלים ואלפי עובדים מתחומי עיסוק שונים ומגוונים:
הכשרתי, ליוויתי ואימנתי מנהלים, אנשי שירות, נציגי מכירות ומדריכים,
פיתחתי קורסים, כתבתי מערכים, הדרכתי קבוצות והנחיתי תהליכים חוצי ארגון בארץ ובחו"ל.
תקופת הקורונה היוותה עבורי הזדמנות מצוינת לחשב מסלול מחדש ולהבין שהגיע הזמן לשינוי.
בחרתי לפרוש מהארגון ולהתרכז בתחום ההתמחות שלי.
תכנים בנושאי מיומנויות רכות ומיומנויות ניהול מועברים לרוב בארגונים הרוכשים קורסים וסדנאות עבור אנשיהם.
אבל...
מה קורה למנהלים ותיקים או חדשים שהארגון שלהם לא רוכש קורסים כאלו?
מה עם מנהלים שלא השתתפו בקורס?
ומה עושה מנהל שהשתתף בקורס לפני שנים אך מבקש לרענן את הידע והמיומנויות?
הניסיון והמפגש עם אינספור משתתפים בקורסים ובסדנאות שלי, לימדו אותי שיש צורך גדל והולך בתכנים החשובים הללו גם מחוץ לקורסים מאורגנים.
לכן, את התכנים שאני מלמדת בסדנאות ובקורסים אני מנגישה כעת בקורסים דיגיטליים.
הקורסים ממוקדים ומועברים ב"גובה העיניים", מלאים בתוכן וידע שיקנו לכם המון ערך.
תוכלו לקבל את הידע מקצועי באופן עצמאי במועד המתאים לכם.
קורס ניהול שיחות עם עובדים הוא הקורס הדיגיטלי הראשון מתוך סדרת קורסים.
בחרתי בנושא בגלל התוכן הייחודי והשיטה האפקטיבית והממוקדת שהפכה את הסדנא שלי בנושא לאחת הסדנאות המבוקשות יותר בקרב הלקוחות שלי.
אני בטוחה שתקבלו ידע, ערך, כלים ותובנות שישמשו אתכם בחיים בכלל ולשיחות עם עובדים בפרט.
אני מאחלת לכם הנאה ובהצלחה.
רוצים להתרשם מהקורס לפני הרכישה?
אנא מלאו את הפרטים
ותועברו לצפייה בשיעור הראשון ללא עלות
נבנה באמצעות מערכת דפי הנחיתה של רב מסר