.

 

ניהול שיחות עם עובדים:

שיחות משוב, שיחות הערכה ושיחות קשות

צריכים לקיים שיחת משוב אבל אינכם בטוחים כיצד לנהל אותה?

נדרשים לנהל שיחה קשה עם עובד?

לא יודעים איך לפתוח שיחת הערכה?

חוששים מכך שהשיחה תתפתח לעימות?

מתלבטים כיצד לומר את הדברים בלי לפגוע ולהעליב?

לא בטוחים שתדעו להתמודד עם ההתנגדויות בשיחה?

 

אם עניתם לפחות על אחת השאלות בחיוב,

קורס ניהול שיחות עם עובדים

הוא בדיוק הקורס בשבילכם

אני מזמינה אתכם לקורס קצר, ממוקד, בו תקבלו מענה לכל השאלות והרבה יותר.

בקורס תכירו מודל מובנה ומעשי בן ארבעה שלבים לשיחה עם עובד, כזה שקל לזכור ופשוט ליישם.

באמצעות המודל תוכלו לנהל שיחה אפקטיבית וממוקדת ותבינו מה הסדר הנכון לניהול השיחה. 

בעזרת הכלים שתרכשו תדעו לנהל שיחה המניעה לפעולה, מניבה תוצאות ומייצרת ערך עבור העובד שלכם ועבורכם.

המודל יכול לשמש אתכם לכל סוג שיחה שאתם נדרשים לקיים עם עובד:

שיחת משוב, שיחת הערכה שנתית או כל שיחה מסוג אחר.

המיומנויות שתרכשו ישמשו אתכם גם בחיי היומיום לניהול שיחה עם בני זוג, ילדים, חברים.

 

תכל'ס עם מה תצאו מהקורס?

תקבלו ידע מקיף ותוכן מעשי בנושא שיחות עם עובדים

תרכשו ביטחון רב ביכולת לנהל שיחות משוב, שיחות הערכה ושיחות קשות בפרט

 

תכירו מודל לקיום שיחה משמעותית כזה שקל לזכור וקל ליישם  

תלמדו שיטה פשוטה לנסח ברגישות מסרים לא פשוטים
תגלו איך מתמודדים בהצלחה עם התנגדויות
תדעו לסכם שיחה באמצעות נוסחא חכמה לקביעת מטרה מדידה
תרכשו הבנה והרבה מאוד כלים וטכניקות לתקשורת בינאישית מנצחת לשימוש גם ביומיום
תקבלו תובנות ועצות המבוססות על ניסיון אישי וניסיון מנהלים מה"שטח"

למי מתאים הקורס?

לכל מנהל הנדרש לקיים שיחות עם אנשי הצוות שלו
לכל אדם המעוניין להבין כיצד להוביל שיחה, להניע ולהשפיע
לכל אחד, ללא קשר לגיל או ניסיון המבקש לקבל ידע מקיף ותוכן מעשי 
לכל אדם המבקש לשפר מיומנות ולהשיג תוצאות באמצעות תקשורת בינאישית מנצחת

פרטי הקורס

קצת עליי

נעים מאוד,

אני פולה סיטון, יועצת ארגונית בכירה, מאמנת אישית, מרצה ומנחת קבוצות.

בעלת תואר בייעוץ ארגוני (M.A) ולימודי תעודה בתחום האימון העסקי, האימון האישי והקבוצתי והנחיית NLP.

במשך כ 30 שנה עבדתי באחת החברות הגדולות בארץ, שם צמחתי והתפתחתי,

הקמתי שתי מחלקות, ניהלתי צוותים וממשקים פנימיים וחיצוניים והתמקצעתי בעולמות הניהול, הייעוץ, המכירות והשירות.

קרוב ל 15 שנה שימשתי כיועצת פנים ארגונית במחלקת אימון עסקי ופיתוח ארגוני אותה הקמתי בארגון.

נתתי מענה למאות מנהלים ואלפי עובדים מתחומי עיסוק שונים ומגוונים:

הכשרתי, ליוויתי ואימנתי מנהלים, אנשי שירות, נציגי מכירות ומדריכים,

פיתחתי קורסים, כתבתי מערכים, הדרכתי קבוצות והנחיתי תהליכים חוצי ארגון בארץ ובחו"ל.

 

תקופת הקורונה היוותה עבורי הזדמנות מצוינת לחשב מסלול מחדש ולהבין שהגיע הזמן לשינוי. 

בחרתי לפרוש מהארגון ולהתרכז בתחום ההתמחות שלי.

 

תכנים בנושאי מיומנויות רכות ומיומנויות ניהול מועברים לרוב בארגונים הרוכשים קורסים וסדנאות עבור אנשיהם.

אבל...

מה קורה למנהלים ותיקים או חדשים שהארגון שלהם לא רוכש קורסים כאלו?

מה עם מנהלים שלא השתתפו בקורס? 

ומה עושה מנהל שהשתתף בקורס לפני שנים אך מבקש לרענן את הידע והמיומנויות?

 

הניסיון והמפגש עם אינספור משתתפים בקורסים ובסדנאות שלי, לימדו אותי שיש צורך גדל והולך בתכנים החשובים הללו גם מחוץ לקורסים מאורגנים.

לכן, את התכנים שאני מלמדת בסדנאות ובקורסים אני מנגישה כעת בקורסים דיגיטליים.

תוכלו לקבל ידע מקצועי וללמוד באופן עצמאי במועד המתאים לכם.

 

קורס ניהול שיחות עם עובדים הוא הקורס הדיגיטלי הראשון מתוך סדרת קורסים.

בחרתי בנושא בגלל התוכן הייחודי והשיטה האפקטיבית והממוקדת שהפכה את הסדנא שלי בנושא לאחת הסדנאות המבוקשות יותר בקרב הלקוחות שלי.

 

אני בטוחה שתקבלו ידע, ערך, כלים ותובנות שישמשו אתכם בחיים בכלל ולשיחות עם עובדים בפרט.

אני מאחלת לכם הנאה ובהצלחה.

מוכנים לצאת לדרך?

מחיר הקורס:

450 שקלים

אנא מלאו את הפרטים ותועברו לדף התשלום

נבנה באמצעות מערכת דפי הנחיתה של רב מסר

.